De ondergoedmarkt is enorm geëvalueerd in de afgelopen jaren. Vroeger was een onderbroek slechts een functioneel stuk onderkleding, dat vooral comfortabel moest zitten. Bijna niemand zag je onderbroek, dus het merk, de kleur en de print was minder belangrijk. Door de opkomst van laaghangende jeans is dat veranderd. Opeens is je onderbroek wel zichtbaar! Daardoor werd ook het merk, de kleur en de print van je ondergoed belangrijk. Calvin Klein was een van de eerste merken die handig inspeelde op deze trend door het logo op de tailleband van de onderbroek te zetten. Vandaag de dag is ondergoed niet meer louter functioneel, het mag gezien worden! Maar wat zijn nu de nieuwste trends in het mannenondergoed?

Ondergoed in alle kleuren en prints

Wat betreft de kleuren en de prints is alles mogelijk! Felle kleuren, opvallende prints of gewoon wit, de keuze is enorm. Wit is nog steeds erg populair, maar ook andere kleuren worden veel gedragen. Binnen mannenondergoed is roze nog steeds een hippe kleur, ideaal voor mannen met zelfvertrouwen.

Ondergoed moet comfortabel zitten

Mannen hechten steeds meer belang aan het comfort van hun ondergoed. Aansluitende boxershorts zijn het meest populair, gevolgd door slips. Daarnaast zijn jockstraps bij sporters populair vanwege het grote comrfort.

Figuurcorrigerend ondergoed

Push-up bh?s voor vrouwen zijn al langer geen uitzondering meer, maar ook het figuurcorrigerend ondergoed voor mannen vindt steeds meer zijn weg naar de consument. Je denkt nu misschien aan lelijke onderbroeken die enkel functioneel zijn, maar niets is minder waard. Andrew Christian is een van de belangrijkste spelers op de markt van figuurcorrigerend ondergoed voor mannen. Daarnaast staat het merk ook bekend voor zijn moderne stijl en klasse waardoor je ook figuurcorrigerend ondergoed met trots kan dragen.